Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
-як допомогти учням стати цілеспрямованими у здійсненні поставлених цілей;
- як працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні.
Я можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
*зміст;
*процес
*результати;
* навчальне середовище.
-як допомогти учням стати цілеспрямованими у здійсненні поставлених цілей;
- як працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні.
Я можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
*зміст;
*процес
*результати;
* навчальне середовище.
Комментариев нет:
Отправить комментарий